tisdag 16 oktober 2007

Tjolahoppsan!

Äntligen har jag lyckats komma på användarnamnet, vet inte hur många miljoner gånger jag försökt utan att komma in, och jag har ju inte orkat anstränga mig för att kolla i blocket där jag skrev ner allting svart på vitt heller, nej, det är ju så jobbigt!
Väntat på en klasskompis i snart 2 timmar, vi skall till stan och göra ett reportage om ekologiska kläder till Punkt (vår skoltidning) men det verkar inte som att hon har tänkt komma... Väntar troget eftersom jag ändå inte har någonting annat för mig.
Hur är det annars med er allihopa? Det är 2 månader sedan lägret och snart har vi ju återträff! Kommer folket?? Skall jag vara ärlig har jag inte bestämt mig ännu, men jag lär säkert dyka upp eftersom det alltid brukar sluta med det... :P
Japps, nu fick jag sms så jag måste dra när jag äntligen hittat hit, men men sånt är livet.

Ha det bra allihop!

/Emma*

Inga kommentarer: